"Talmud o gojach"  (16)

     Benedykt XV wskazywał na niemoralność masonerii, na jej niebezpie- 
czeństwo dla państwa i kościoła, na niemożliwą do skontrolowania tajem- 
niczość, na składanie przysięgi w nieznanych i tajemniczych celach. Tenże 
wielki papież w liście do kardynała Tencin'a wzywa kardynała, by wystąpił 
przeciw wywrotowej działalności Loży w Awinionie (Avignon), zaznaczając, 
że masonerię należy zwalczać nie tylko jako ideę, ale nadto należy przeciw 
niej wydać państwowe zakazy. 
     Benedykta XVI niestety masoneria pokonała. 
 
     Żyd jako znakomity psycholog wykorzystuje słabe strony jednostki czy 
narodu i jak przez pornografię chce rozbudzać zmysłowość, tak przez 
podburzanie jednych przeciwko drugim pobudza kłótliwość i partyjnictwo, 
prowadzi do walk społecznych. 
     Naród polski musi sobie to zło uświadomić i musi najprędzej wprowadzić 
ustawę by prasą w języku polskim i wydawnictwami polskimi mogli się 
zajmować tylko rdzenni Polacy, bo zjawiska na jakie patrzymy w Polsce są 
wynikiem działalności obcych agentur, mających na celu przez rozpustę 
szerzoną przy pomocy pornografii z jednej strony, a przez hasła komunis- 
tyczne z drugiej strony, odwrócić umysły młodzieży Polskiej od ideałów 
narodowych, patriotycznych i religijnych, by wtłoczyć młodzież w bagno 
moralnego rozkładu, a przez to wprowadzić zgubę państwa i narodu 
polskiego. 
     Jaką więc strawą duchową mogą karmić społeczeństwo chrześcijańskie 
żydzi, wychowani na zasadach Talmudu, a o usposobieniu tak skłonnym do 
rozpusty, jak widzieliśmy z Talmudu? 
     Anno Domini 2024: ogólnopolskie dzienniki wydają żydzi; prasę brukową i 
regionalną - Niemcy; rozgłośnie radiowe i telewizyjne w rękach aparatczyków 
postkomunistycznych; Internetem w przewadze zarządzają żydzi; lewackie 
rządy zaprowadzają pornografię do szkół, a nawet przedszkoli; kościół uwikła-
ny w afery pedofilskie, a katolicy obłudni i grzechami skalani, jak nigdy 
dotąd! Żydowski premier sprowadził na Polskę największe unijne nieszczęścia! 
     O żydowskiej moralności, gangu o nazwie "Warszawskie Towarzystwo 
Wzajemnej Pomocy Zvi Migdal, wywożącym polskie żydówki do południowo-
amerykańskich burdeli, powstały nawet filmy: "Szlakiem hańby", "Kobiety nad 
przepaścią"; nawiązuje do tej tematyki współczesny serial: "Polowanie na 
ćmy". 
 
     Na podstawie zatem powyższych zestawień, każdy, kto dba o czystość 
duszy młodzieży polskiej i dobro narodu, wprowadzi "getto ławkowe" nie 
tylko na wyższch uczelniach, ale również i we wszystkich szkołach w całej 
Polsce i będzie dążyć do oddzielenia się od żydów we wszystkich dziedzinach 
życia społecznego, gospodarczego i politycznego, aż wreszcie do zupełnego 
usunięcia ich z Polski. W ten sposób uniknie się szkodliwych i wrogich 
obcych agentur, działających na szkodę naszego państwa i naszego narodu 
przy pomocy demoralizacji w różnych formach, prowadzącej do komunizmu 
i zguby Polski. 
     Podręcznikowy przykład przedwojennego antysemityzmu, uzasadnionego 
obawą zdominowania przez żydokomunę. Mniej negatywnie oceniany jest 
powojenny antygermanizm, uzasadniony zdradą V kolumny, niemieckimi 
zbrodniami, szczególnie - Holokaustem - obecnie przez żydów nazywanym 
nazistowskim lub polskim. Współczesnych Polaków oskarża się o rusofobie, 
uzasadnione ukraińskim banderyzmem z jednej strony, z drugiej - rosyjskim 
imperializmem. Wzbraniając się przed przyjęciem wielkiej liczby migrantów 
afrykańskich, widząc wielkie problemy z nimi w państwach Europy Zachodniej,
oskarżani jesteśmy o rasizm. Kiedy nieliczni Polacy próbują przeciwstawić się 
owym oskarżeniom, światowe media zalewa fala antypolskich oszczerstw, a 
nasi przywódcy żądają od nas: "ważyć słowa". Antypolonizm jest wręcz na 
"topie" i mile widziany w państwie polskim; wkrótce - euroregionie przywiś- 
lańskim. 
     Odnośnie "getta ławkowego", ksiądz Stanisław przytacza artykuł z 
żydowksiego pisma "Hajnt" nr 253 z listopada 1937: 
     "Buntujcie się dzieci żydowskie! Protestujcie i róbcie rewoltę przeciw 
tym rodzicom, którzy pozostali głusi i ślepi na znak czasu, którzy usiłują w 
swej ojcowskiej i macierzyńskiej miłości zatruwać wasze młode i wrażliwe 
dusze. Nie słuchajcie, przeciwstawiajcie się, niechaj wszędzie i coraz moc- 
niej rozlega się wasze żądanie: my chcemy żydowskiego wychowania. My 
żądamy szkół żydowskich! 
     Obowiązkiem każdego dopomagać tym dzieciom, w tej słusznej i świętej 
walce, będącym w jasyrze wśród akumów. Jest to jeden z największych 
nakazów bożych: nakaz wykupienia niewolników". 
     Żydzi postrzegają w tym ucisk ze strony rdzennej większości oraz potrzebę 
zachowania odrębności narodowej, Polacy natomiast - niechęć do asymilacji i 
nieuzasadniony ich izolacjonizm. Władze III RP niezbyt gorliwie zainteresowa-
ne są losem Polaków, pozostałych na Litwie, Białorusi, Ukrainie, czy wywie- 
zionych za Ural. Pani Konsul RP we Lwowie, Eliza Dzwonkiewicz wręcz 
potępiajac protestujących polskich rolników przy granicy z Ukrainą: 
"Przepraszam Was drodzy ukraińscy Przyjaciele. To co się dzieje, nie może 
być dziełem moich Rodaków. Hańba i wstyd!" 
Skoro Polacy takich sobie konsulów mianują i rządy wybierają, jakie mają, to 
protestują widocznie z potrzeby genetycznych skłonności do warcholstwa!

     "Getto" powstaje w szesnastym wieku i oznacza w ścisłym słowa znacze- 
niu dzielnicę żydowską ze wszystkich stron otoczoną murem tak wysokim, 
że tylko przez bramy w tym murze możlliwą była łączność tej dzielnicy z 
otaczającym światem. Bramy te na noc zamykano. Tego rodzaju dzielnice 
żydowskie powstały w trzech ostatnich wiekach średnich w Niemczech, w 
Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech (Getto und Judenviertel w Encyclopedia 
Judaica). 
     W czeskiej Pradze, żydzi mieli zakaz indywidualnego opuszczania getta, 
bez zgody władz miasta. W Polsce nie znam przypadku, by administracyjnie 
zmuszano żydów do przebywnia wyłącznie w gettach. Sami je tworzyli; Juden-
rat gminy warszawskiej wręcz z radością przyjął decyzję hitlerowskiego 
okupanta o obowiązku utworzenia getta i sfinansował jego ogrodzenie. Swois- 
tym państwem w okupowanej Polsce było getto łódzkie, zwane "prywatnym 
folwarkiem Rumkowskiego" (Chaim Rumkowski - Przełożony Starszeństwa 
Żydów w Litzmannstadt).